MaMom Milk Booster
MaMom Milk Booster
MaMom Milk Booster
MaMom Milk Booster
MaMom Milk Booster
MaMom Milk Booster

MaMom Milk Booster

Regular price
RM90.00
Sale price
RM65.00

Customer Reviews

Based on 118 reviews
81%
(95)
19%
(23)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
H
H.I.

Sangat bangus!!!

N
N.A.A.
Good Milk booster

Alhamdulillah susu semakin banyak... Dh x risau stock susu ank x ckup lagi...

N
N.a.R.

MaMom Milk Booster

N
N.Z.

MaMom Milk Booster

w
w.N.
Alhamdulillah best sangat Mamom !

Alhamdulillah baru je makan Mamom susu dah bertambah sampai 10 oz, sebelum ni nak dapat 2oz pun susah...sekarang dengan Mamom dah boleh bertenang sikit bila menyusukan baby

m
m.

Alhamdulillah susu bertambah :)

K
K.
Best sangat Mamom

Masa anak sulung susu langsung xde...rasa sedih sangat..cemburu tengok orang lain boleh bagi susu ibu..sekarang baby ke 2 dah lahir pun...Alhamdulillah boleh direct...boleh simpan stock lagi...TQ mamom...

n
n.
best sgt mamom ni

alhamdulillah cepat kesannya pd saya. tak smpai seminggu dah ada kesan. sambil drive balik kerja, pam dah dpt penuh 2 botol. thanks mamom!

a
a.
Alhamdulillah ada perubahan lepas consume mamom !

Dulu dapat 3oz, sekarang dapat 5oz dah... Anak pun tidur lena sebelah kita kat sebelah ..Kalau bangun tu minum kejap je dah kenyang...

a
a.
Alhamdulillah lepas ambil Mamom ada perubahan !

Dulu selalu dapat 3 oz , sekarang dapat 5oz .. Ank pun tidur lena dah sebelah ... Kalau bangun tu minum kejap je dah kenyang

x